Cuestionario a los chicos del IES Antoni Maura en su blog: “Maurifull”, sobre nuestro “taller de coaching educativo”

Muchísimas gracias al instituto Antoni Maura, en especial a Lluïsa Maria Planas, orientadora, a Laura Monzó, jefa de estudios, y a Myriam Fuentes, directora, por la atención, trato y apoyo que nos han dado. Sobre todo por lo que nos han enseñado con su actitud día a día en el desarrollo de su trabajo en el sector de la enseñanza. Como se desviven por ayudar a los chicos a que se adapten, estudien y saquen lo mejor de ellos. Son un ejemplo de vocación en la Educación.

iesmaura

También agradecer a todos los alumnos que han formado parte del curso por sus ganas de aprender, de conocerse y de avanzar para encontrar la felicidad y ser mejores personas.

Gracias a todos por el espacio que nos habéis dedicado en vuestro blog “Maurifull”: http://maurifull-digital.blogspot.com.es/

Es emocionante ver como con ganas, esfuerzo y objetivos definidos todos avanzamos hacia un fin común, sentirnos bien con nosotros mismos y ser felices, o bien, ser aún más felices de lo que somos.

Nos alegra ver que ha sido útil, que habéis aprendido y sobre todo que lo hayáis hecho disfrutando.

A continuación detallamos el cuestionario que han hecho los chicos sobre nuestro taller de coaching educativo y sus respuestas a las siguientes preguntas:

1. ¿Qué os motivó a apuntaros a coaching?¿Por qué motivos?
2. ¿Qué os parecieron las sesiones de coaching?¿Son divertidas u os parecen una tontería?
3. ¿Notáis cambios?
4. ¿Os ha servido para algo?¿Para qué?
5. ¿Os gustaría continuar con las sesiones de coaching?

Deborah Cortés
1. Per saber que gràcies al coaching podria canviar per a bé.
2. Qualque cosa bona per a l’autoajuda i problemes.
3. Sí, en la meva manera d’actuar.
4. Sí, per relacionar-me més amb la gent i controlar els nirvis.
5. Sí.

Lluís Horrach
1. Perquè vaig veure que podríem aprendre moltes coses, com autocontrolar-me pel que fa al meu punt de nirviosisme.
2. Des del meu punt de vista em pareix molt bé i una feina difícil per a elles.
3. Not el canvi d’estar més tranquil i saber controlar-me.
4. Per canviar el meu punt de nirviosisme, perquè estava molt nirviós.
5. M’agradaria seguir amb aquestes sessions i amb elles.

Marcela
1. Perquè em pareixia interessant tot el que podíem aprendre.
2. La sessió de coaching em pareix important perquè t’ajuda a tu mateix i pots ajudar altres persones, és molt bo i divertit.
3. Sí, he notat canvis.
4. Sí, perquè m’ha ajudat a treure les millors coses de mi mateixa.
5. Sí, m’agradaria seguir amb les sessions de coaching.

Eduardo Martínez
1. Perquè volia veure com era i de què tractava. Per motius de curiositat.
2. Me pareixen molt divertides i interessants.
3. Els canvis es noten molt perquè t’ajuden de veritat.
4. Sí, m’ha servit per controlar la meva agressivitat.
5. M’agradaria molt seguir amb les sessions de coaching perquè em pareixen molt bones.

Shakira Pineda
1. Perquè volia aprendre a no ser tan empegueïdora.
2. Molt divertida.
3. Sí, bastants.
4. Sí, per tenir més confiança.
5. Sí, m’agradaria molt perquè me sentia molt bé.

Alicia Tugores
1. Jo em vaig apuntar perquè no sabia dir ‘NO’, ni tampoc era capaç de dir el que pensava i molt més, a part pels problemes que tenia, vaig pensar que seria bo provar qualque cosa nova.
2. Són divertides, interessants, però crec que un poquet curtetes.
3. Sí! La veritat és que qualque canvi he notat.
4. A jo personalment sí. Per acceptar-me a mi mateixa, saber dir que ‘no’, per respectar-me i no deixar-me trepitjar.
5. És clar que sí! Si pogués, en faria més sessions.

Jesús Valero
1. Millorar en les notes i en la família.
2. Divertides, amb molts de jocs i sorpreses. No.
3. Sí, sobretot en la família.
4. Per tenir més confiança en mi mateix i llevar-me la timidesa.
5. Sí.

Marta Galera
1. Per ser una persona més sociable i tenir més confiança en mi mateixa.
2. No. Són entretengudes i interessants.
3. No.
4. Un poc.
5. Sí, per aconseguir el meu objectiu.

Bruno Fiorotto
1. Per millorar les notes a les meves assignatures.
2. No. Són divertides i innovadores.
3. Alguns canvis.
4. Sí que m’ha servit.
5. Sí, per aconseguir els meus objectius.

Rafa Gil
1. La timidesa i la falta d’objectius, per això no m’esforçava en els estudis.
2. Molt entretengudes; alguns exercicis em varen deixar al•lucinat. No, tot el contrari.
3. Sí, ha canviat (no de manera radical) la meva manera de pensar.
4. Sí, per saber que em puc superar i aconseguir tot el que em proposi.
5. Sí, per poder continuar amb el camí que hem començat a fer de forma més fàcil i no anar per un altre camí.

Andreea Gheata
1. Per no tenir tanta vergonya en públic i no ser tan tímida.
2. Interessants i agradables. En absolut!
3. Sí, bastants.
4. Sí.
5. Sí.

Eva Capote
1. Per millorar l’actitud amb els meus pares, llevar-me la timidesa i la vergonya i per millorar les notes.
2. Divertides, aprens moltes maneres de no estar nirviosa i relaxar-te.
3. Sí.
4. Sí, per canviar l’actitud amb els meus pares.
5. Sí que m’agradaria.

Ruth Mayoral
1. Em va motivar apuntar-m’hi perquè varen venir a explicar-nos de què tractava, de millorar emocionalment, millorar l’autoestima, etc.
2. Em pareixen molt divertides i amb sorpreses. Aprenc molt i cada vegada més. No ho trob un doi, al contrari, aprofit molt les sessions per demanar ajuda amb problemes amb la família, amb notes, emocions…
3. Moltíssims de canvis. Darrerament, estic aprovant tots els exàmens de totes les assignatures.
4. M’ha servit per controlar les meves emocions i autocontrolar-me.
5. Sí, m’agradaria seguir.

Edgar Linares
1. Em varen motivar les ganes de canviar i superar-me per la falta de ganes d’estudiar.
2. Són molt divertides.
3. Sí, bastants.
4. Sí, per controlar els meus atacs d’ira.
5. Sí.

Younes Almetalsi
1. Perquè no tenia res a fer i volia aprendre coses noves.
2. Està bé, se’n preocupen molt i volen ajudar, hi posen ganes.
3. Són molt divertides, em divertesc molt. Hem fet coses que et serveixen per al futur.
4. No molt, però bé em pot servir per qualque cosa.
5. Sí, clar.

Elisa Ochoa
1. Perquè el dia que ho vàrem provar em va parèixer interessant.
2. Són divertides.
3. Sí, m’ha ajudat molt.
4. Sí, per millorar la meva relació amb el meu germà.
5. Sí?!

Roberth Sánchez
1. Per millorar les notes.
2. No, està bé. Són entretengudes.
3. No.
4. Més o menys.
5. Sí, m’agradaria.

Gustavo Cussi
1. Per no ser tan tímid.
2. Bé, són divertides.
3. Més o manco.
4. Sí, per no ser tan tímid.
5. Sí

Esteban Munar
1. Perquè era gratis
2. Han estat interessants.
3. Sí.
4. Sí, per estudiar.
5. Sí, per què no?

Fuente: Blog Maurifull, IES Antoni Maura.

Los link para acceder al cuestionario en su blog “Maurifull”:

http://maurifull-digital.blogspot.com.es/2013/06/coaching-3rc.html

http://maurifull-digital.blogspot.com.es/2013/06/coaching-3r-b-i-diversificacio.html

http://maurifull-digital.blogspot.com.es/2013/06/coaching-questionari-3ra.html

¡Nos vemos el próximo curso!

INICIO